Dday One "Loop Extensions Deluxe" (2011)



Loop Extensions represents Dday One’s debut long player, and what a debut it is. Dropping fluid beats and incorporating eclectic sounds, he builds a canvas of warm instrumental beats that catch both your ears and your feet. 

When Dday first completed this album, he pressed up a few vinyl copies to spread the word. Within a month he’d had LA’s hip hop’s true underground king Mike Nardone playing tracks regularly on his radio show (We Came From Beyond / KXLU 88.9) and Cut Chemist requesting copies. 

Beautifully presented Deluxe Edition of Dday One's debut album "Loop Extensions" featuring digitally remastered versions of the original tracks plus an alternate take, original demo and remixes. 

Newly reworked productions from 2tall/Omunit (All City Records), Glen Porter (Project Mooncircle), 2econd Class Citizen (Equinox), David Vangel (Equinox) , Long Arm (Project Mooncircle) and Inner Science. 

released September 21, 2011 

Básník a historik John Henrik Clarke




Jméno afroamerického historika a aktivisty Johna Henrika Clarka (1915-1998) je spíše známé ve spojitosti s jeho vědeckou profesí nebo přátelským vztahem s politikem Malcolmem X. Jeho méně známou tvář se pokusí ukázat jeho sbírky básní "Rebelie v rýmu" (Rebellion in Rhyme, Decker press, 1948; text v angličtině). 

Ring tha alarm, Donaeo is comin´! (Riot Music)


Ring tha alarm, Donaeo is comin´


I´m comin´, I´m comin´
wit that, wit that

...

I want peace,
See Me now, 
Cause London Bridge is Burning Down, 
So low the beef, 
See Me Now, 
...
 
Look, it´s like we´re livin´ in a war zone here

 




"Back 2 You" L4 w/ Blitz the Ambassador & Jon Tarifa




"Dear moma, I hope you can feel your son, traveled the world,
but i´m comin´ back to where it begun"





Shot in NYC by Shawn Peters & directed by Terrence Nance Back 2 you Ft Blitz The Ambassador & Jon Tarifa is a L4 & Embassy Assemble production.

Song produced by Phillip Gotz & Dirty Priest, recorded by Saga @ Saga studio in NYC in 2010

Chorus by: Blitz the Ambassador & Maica
Keys by: Tristan Hupe

Raps by: Jon Tarifa, DNA & Jalane Aparicio aka Stamina.



"Žádné jméno v této ulici ti patřit nebude" James Baldwin (1972)



"Nikdo přesně neví, jak se vlastně vymýšlí a formuje něčí totožnost, ale docela jistě můžeme prohlásit, že identita nevznikne zničehonic jako náhlý objev, zdá se, že identita se postupně vytváří podle toho, jakým způsobem se jedinec staví ke světu a využívá svých zkušeností. Obvykle je to zdlouhavý a poněkud tajuplný a pracný proces. Za mého mládí, například, bylo slovo "černý" urážka. A dnes si černoši tento kdysi hanlivý výraz přisvojili jako své heslo a povýšili je na vyznamenání; dnes své děti učí být hrdé na to, že jsou černé. po pravdě řečeno, ty děti hrají všemi možnými barvami - čokoláda, káva, čaj, moka či med, něco mezi baklažánem a paprikou - jako u kterékoli jiné rasy; zdejší černoši nejsou o nic víc absolutně černí, než jsou běloši doopravdy bílí; jenže tyto odstíny, které byly tak dlouho zneužívány k tomu, aby nás znepokojovaly, korumpovaly a navzájem znepřátelovaly, teď už neznamenají, alespoň obecně vzato, vůbec nic. Být černý je úžasná zkušenost, je to jedno z největších dobrodružstvích, jaké může člověk zažít - tvrdí černoši. 

Není nic snazšího, a vinou zatížený Američan ani nemá na vybranou, než to všechno odbýt jako šovinismus naruby. Ale v tom se bílí Američané - to už patří k jejich osudu - tak trochu mýlí. Osvobodit se od potupného cejchu černé barvy tím, že ji s radostí přijmeme za vlastní, znamená přestat se jednou provždy v duchu kořit a podřizovat původcům našeho ponížení. V tom okamžiku je náš bílý nepřítel nucen omezit se na souboj čistě fyzický, v němž může zvítězit opět pouze fyzicky. Běloši sice dříve zabíjeli černochy jen proto, že je odmítali oslovovat "pane", ale v podstatě jim šlo především o prosazení vlastní nadřazenosti a moci, a ne o mrtvou oběť, tím méně pak o to, mít ruce poskvrněné prolitou krví. Jakmile se jednou černochova mysl vzepře představám bílých, vytvoří se mezi nimi úplně nový vztah, jakási dosud nikdy nepoznaná nerovnováha, kdy si běloch už vůbec není jist sám sebou, zatímco černoch si je jist jimi oběma. Je-li totiž obtížné zbavit se cejchu černé barvy, je nepochybně přinejmenším stejně obtížné překonat iluze o barvě bílé."

James Baldwin,
"Žádné jméno v této ulici ti patřit nebude" (1972)
překlad: Zuzana Mayerová

zdroj: "Masky a tváře černé Ameriky" (Odeon, 1985)


Opice a její cvičitel / A monkey and its trainer (foto: Yongzhi Chu)




Opice a její cvičitel zachyceni při tréningu v čínském cirkusu. Fotka Yongzhiho Chua získala první místo v kategorii příroda World Press Photo 2015.


YONGZHI CHU 

dokumentární fotograf, Čína narodil sev roce 1973, jako dokumentární fotograf pracuje pro Zhejiang Daily Press Group.


*  *  *

A monkey cowers as its trainer Qi Defang approaches during training for a circus in Suzhou, Anhui province, China (2014). Yongzhi Chu won First Prize in the Nature Category, Singles (Press Photo 2015)



YONGZHI CHU 

documentary photographer, China was born in 1973 in Yuexi County, Anhui Province. He is a documentary photographer working for Zhejiang Daily Press Group.